Get Adobe Flash player

Як вибирати зал для весілля

Ось, нарешті, і відбулася ця довгоочікувана подія – Ви вирішили поєднати свої долі під незабутній марш Мендельсона. Прийміть мої найщиріші привітання. Це дійсно великий день у житті кожної людини. Але для того що він став найкращим і нічим незатьмареними – насмілюся запропонувати кілька порад.
Складання списків гостей. Підготовка до святкування власного весілля повинна розпочинатися зі складання списків гостей, яких Ви бажаєте запросити на своє весілля. Чому з цього? Дуже часто молоді та їхні батьки визначають кількість майбутніх гостей «на око». Ми робимо весілля на 80 гостей. Зі сторони молодої – 40 і зі сторони молодого – 40. Після цього знаходиться зал на 80 гостей, замовляється меню і т. д. А, коли настає час запрошувати гостей – виявляється що менше 100 ніяк не можна запросити. А зал вміщує рівно 80. І 20 Ваших гостей сидять у когось на колінах. Або доставляються столи за рахунок танцювального майданчика. В результаті молодята танцюють перший танець на площі розміром в сірникову коробку. А якщо гостей виявляється менше ніж Ви планували – Ви ж таки несете лишні фінансові видатки. І ще одне зауваження – процент коливання кількості приходу гостей на весілля складає в середньому 10%. Це означає, що коли Ви запросили 100 гостей – їх може прийти від 90 до 110 людей. Цей факт також слід брати до уваги і мати на підхваті додаткові стільці, прибори і т. д. Тому, крок перший, чітко на папері складаємо поіменний список гостей, яких ви хочете запросити на весілля.
Вибір приміщення для проведення весілля. Після цього, як чітко визначена кількість гостей – можна переходити до наступного кроку – вибору весільного залу. Тут критеріїв вибору є багато. Спробую розповісти про найголовніші. Чи вміщує зал Вашу кількість гостей. І не просто вміщує, а ще при цьому як мінімум 50% гостей можуть одночасно танцювати. І де танцювати? (В деяких весільних залах танцювальний майданчик може заходитись на вулиці чи в іншому приміщенні. В різні пори року і при різній погоді – це може сприйматися по-різному). Ці моменти необхідно проговорити при першій зустрічі. Наступний критерій вибору залу – це вартість меню на людину. Вона коливається від 80 грн. до 250 грн. Якщо помножити цю суму на кількість гостей – можна отримати приблизно половину вартості всього весілля. Окрім цього в меню ресторану не завжди входить алкоголь, солодкий стіл, фуршетний стіл, кава, чай і т. д.. Ці позиції слід проговорювати з адміністрацією закладу при першій зустрічі. Окрім цього багато закладів працюють до певної години (навіть під час весілля) і за додатковий час існує погодинна оплата. Наприклад, ресторан працює до 23.00. Кожна година від 23.00 до, скажімо, 00.00 коштуватиме молодятам від 100 до 300 гривень. Існує також інший нюанс. Якщо весільний заклад знаходиться в жилому будинку – може існувати обмеження: після 23.00 музика звучатиме вдвічі тихше. І з цим нічого вдіяти неможливо – сусіди зранку напишуть скаргу і власник закладу матиме серйозні неприємності, аж до позбавлення ліцензії. Ще одним важливим критерієм вибору залу для проведення весілля є його незанятість на конкретний день. Оптимальний варіант визначати дату свого одруження відповідно до того дня, на який Ви змогли знайти ідеальний і вільний весільний зал. Бо, в принципі, можна знайти зал на будь-який день, але чи буде це зал Вашої мрії?
Уявімо собі що Ви чітко визначати кількість гостей, знайшли під цю кількість ідеальний на Ваш погляд зал. І зал цей вільний на Ваш улюблений день 13 червня. Що далі? Далі необхідно залишити аванс. Сума авансу індивідуальна для кожного закладу. Вас запишуть у спеціальний зошит, краще щоб це відбувалося на Ваших очах. Для гарантії варто поросити розписку з вказаною сумою авансу, точною датою весілля та датою отримання від Вас авансу. Часом деякі недобросовісні заклади можуть «загубити» Ваше замовлення якщо до них звернеться більш грошовитий клієнт, тому не зайвим буде отримати додаткові гарантії.
В період від чотирьох тижднів до тижня потрібно з’явитися в ресторані для обговорення меню. Тут я не буду багато розповідати (про кулінарні уподобання можна говорити дуже довго), обмежусь кількома порадами. Гості насичуються їжею за першим столом. За другим вони більше закусують, ніж їдять і за третім – вони практично навіть не закусують. Відповідно до цього потрібно складати меню.
Інколи в ресторанах існують додаткові умови, які потрібно обговорити зразу. В різних закладах вони можуть бути абсолютно різними, наприклад, на весілля можуть працювати тільки музиканти, які постійно працюють в цьому закладі. Якщо музиканти високої кваліфікації – Вам це тільки на руку, але в протилежному випадку… А найскупіші адміністрації залів можуть зробити Вам несподіваний «подарунок» - якщо кількість Ваших гостей складає приблизно половину від того, що може вмістити весільний зал – на другій половині залу адміністрація може обслуговувати звичайних відвідувачів. Таке за моєї пам’яті було на кількох весіллях. І таких умов може бути досить багато.
Варто також узгодити та переглянути додатковий сервіс: стоянку для автомашин гостей та весільного транспорту, освітленість площі перед закладом, наявність місця для святкового феєрверку, пропозиції на різні погодні умови, можливість оперативно замовити таксі для гостей, що від’їжджають швидше і т. д.
Досить часто найкращі весільні зали бувають замовленими маже на рік наперед на всі неділі. Що тоді робити? Не переймайтеся, є ще суботи. А за останніми тенденціями моди модно одружуватися і в п’ятницю і в четвер. Тому обмежуватися тільки певним днем тиждня не варто. Хіба у Вас є певні стереотипні переконання.
Ось ніби й усе, що я можу порадити нареченим та їх батькам стосовно вибору залу для проведення весільного свята. Звичайно, ці поради не є повними та універсальними, але я хотів, щоб молодята та їх батьки уникали типових помилок та непорозумінь на початковій стадії організації весілля – найяскравішого дня у Вашому житті.


За матеріалами сайту www.tamada.lviv.ua

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити


  TOP.TOPUA.NET

      - .  @Mail.ru